nedjelja, 10.06.2012.

Anime post 56

Yup... htjela sam napisati yaoi manga post, ali to sam odlučila još malo odgoditi jer mi se nekako baš piše anime post... a i ne mogu spavati, pa mi se tri ujutro čini kao sasvim dobro vrijeme da napišem post!
Toliko anime-a bih vam predstavila u jednom postu jer sve što odlučim staviti na svoj blog jest uvijek nešto što volim i što bih rado podjelila sa vama!
Pa eto, odlučila sam se za dva anime-a kako bi vam ljeto bilo ispunjenije i zanimljivije! yes





Prvi anime za danas je anime o kojem sam htjela puno puta pisati, ali nikako se nisam osjećala dovoljno spremnom za to, ali sada jesam. Anime se zove Mahou Shoujo Madoka Magica.
Taj anime je ispunio i više nego moja očekivanja. Kada sam krenula gledati anime, nekako sam htjela pogledati neki kawaii magical girl anime... ali to je sve osim toga. Anime je mračan, što se primjeti nakon par epizoda i kraj anime-a me ubio u pojam. Bila sam toliko tužna nakon što sam ga pogledala. Što god sam bila mislila prije nego li sam počela gledati anime, to se sve raspalo na komadiće.
Ako želite pogledati anime u kojoj likovi stavljaju svoju sudbinu u ruke nečeg što im na kraju može samo nauditi, ovaj anime je za vas.
Nemojte se zavarati sa slatkom animacijom jer radnja nije nimalo slatka, već gorka i tragična.
Anime me totalno oduševio i bojim ga se pogledati opet jer znam da ću zapasti u neki međusvijet pun pitanja koja su nastala i prvi puta kada sam gledala anime...

Recite mi, kada biste mogli zaželjeti JEDNU želju da vam se ispuni, koja bi to bila?
Cijena te želje nije malena, so be careful what you wish for!


Anime ima samo 12 epizoda koje morate pogledati... a i vidjela sam da će ove godine napraviti film!








Drugi anime koji ću vam danas predstaviti zove se Gosick.
I taj me anime, kao i prvi koji sam spomenula, totalno iznenadio. Svašta sam očekivala kada sam ga počela gledati, ali ubrzo sam shvatila da niti ovaj anime nije the usual happy story ...
Anime ima jednog dražesnog lika, and her name is Victorique! Izgleda kao lutka, što u jednom trenutku možda i prođe glavom dok gledaš, ali ona je sve osim lutke. Oko nje kruži pravi misterij koji nalazimo u knjižnici u kojoj ona provodi vrijeme zatvorena od oka javnosti i riješava misterije za policiju zbog toga što posjeduje veliku inteligenciju. No, da li je to sve što ona posjeduje? Think twice...
Njen tako nesvakidašnji život prekine dolazak učenika na akademiju kojega Victorique oduševi bez obzira na to što je ona dosta bezobrazna prema njemu, te njih dvoje započnu život rješavanja misterija, mračnih tajni, putovanja... no da ne bi sve zvučalo tako bajno, mene je najviše potresla njena prošlost, njeno rođenje, otkriće tko joj je otac i tko je ona. Zbilja me to iznenadilo, dirnulo, rastužilo i šokiralo, a vjerujem da će i vas.
Anime ima 24 epizode koje su must-see!







This is it... for now zubo
Matta ne!


03:26 | Komentari 80 | Print | ^ | On/Off |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.