ponedjeljak, 30.09.2013.

Mishounen Produce

I došlo je vrijeme za new post! yesyesyes
Hvata me velika shoujo manija u zadnje vrijeme i moram napisati post o nekoj shoujo mangi! It is a must! thumbup
Razmišljala sam si o kojoj da mangi pišem i nekako mi je ova manga "zasjajila" u glavi zubo
...a i mislim da je vrijeme da napišem post o nekoj kawaii fabulous shoujo mangi! zubo



Mishounen Produce je shoujo manga koja me, priznajem, na prvu privukla zbog art-a cerek Yup, I know, hehe, ali nisam si mogla pomoći, a ni plot mi se nije činio loš yes
Ova manga u centar stavlja dvoje mladih ljudi koji se sa sela, u kojem jedva ima ljudi, presele u grad. Naravno, kao što to biva in daily life, i oni se pokušavaju uklopiti...
...te određeni događaji prisile mladu djevojku da od mladića napravi savršenu sliku. Glumiti nešto što nisi is not something that I would approve of, BUT, in this case I get her point a little, ali opet s druge strane, maybe not... Lijepo je misliti na druge, ali moraš katkada i sebe staviti u prvi plan... barem je to ono što sam pomislila čitajući!
Priča je preslatka, naravno, i puna svakavih smiješnih situacija i puno *doki doki* osjećaja, ali zapitaš se... is it really important to push someone to become something else in order to save the person's feelings? eek Ne znam... mislim da je bolje pustiti osobu da se bori za sebe jer na neki način odbacuješ time ono što ta osoba jest. *previše filozofiram kada se dohvatim nečeg interesting* zubo
Uglavnom, ova manga je zbilja dobro štivo za shoujo-ljupce jer ima sve što jedna shoujo manga mora imati yes
Manga ima 4 volume-a and it's totally worth a try! cerek



...enjoy reading! matta ne! zubo


23:00 | Komentari 23 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.