utorak, 29.04.2014.

Hanazakari no kimitachi e

Ja nemam pojma kako do sada nisam pisala o ovome...
Šokirana sam samom sobom because I looooove this! cerek

Hanazakari no Kimitachi e je SAVRŠENA japanska serija od 12 epizoda!
Nedavno sam baš gledala tu seriju opet i oduševljena sam ostala... opet!
Mislim da ta serija nema manu! Nope!
Likovi su toliko medeni i preslatki i radnja je i više nego savršena i zadovoljava sve moje "kawaii-shojo-kya-kya..." standarde i želje!

Ona postane on! Njena misija nije zavarati oči muške publike kako bi došla do neke romanse ili zbog nekog jadnog razloga, već je njena misija plemenita! Ona želi pomoći nekome da vrati život. Ona želi ponovno vidjeti osmjeh te osobe dok čini ono što nikada nije ni trebalo prestati!


Iako je serija prepuna komedije, ne dajte se zavarati! Serija itekako ima i ozbiljnu priču koja će vas odmah uhvatiti i nećete odoljeti a da ne gledate do kraja.
Meni se zasigurno najviše sviđaju skečevi gdje Nakatsu sumnja u svoju seksualnu orijentaciju jer misli da je ona on zubo Preeeeesladak je!







Sviđa mi se kod serije i to što si uvijek tako nasmiješen dok gledaš! To je onaj pravi doki-doki feeling!
Hehe, uvijek radim te neke grimase dok to gledam, pa se kasnije još više opalim smijati samoj sebi rofl
Ugl. you will enjoy this series! It is a win-win situation! yes





Matta ne! wave


13:52 | Komentari 27 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.