petak, 14.11.2014.

Sailor Moon Crystal

FINALLY NEW POST! Uh, falio mi je blog.hr, al kako ti biva, busy life - no time! Al tu sam, i uvijek ću biti!
Anime freak NIKADA ne odustaje od svog bloga! My blog is my little empire that I love to share with all of you! yes
Baš sam prije nekih mjesec dana radila popis postova i animea o kojima sam pisala, i dosta ih se nakupilo! Ah, kako vrijeme leti, a animea sve više i više, right? cerek anime = life ... Amen! thumbup


Odlučila sam pisati o jednom special animeu! Anime je ongoing, ali MORAM pisati o njemu pošto sam prepuna dodjmova i sva kya-kya oko toga all day/night long! cerek


Naime, anime o kojem vam želim ponešto napisati zove se SAILOR MOON: CRYSTAL!
Mislim, naravno da moram pisati o njemu! Onak ddddd!
Nisam prije nikada ni sanjala da će IKAD, ALI IKAD raditi new Sailor Moon anime, and here it is! I presretna sam radi toga!
Za sada je izašlo samo 9 epizoda i nestrpljivo čekam nove yes

Pa, na prvu mi se svakako nije bilo lako naviknuti na taj malo izmjenjen look! Ipak je tu moderna kompjuterizirana animacija, izgledaju pomalo izduženo, ali sama radnja je awesome! Pre-awesome! Radi se sada po mangi, i priča ide sasvim drugačijim tokom, and I like it! yes
Naviknula sam se i na igled s vremenom! Anime zbilja dobro rade, and I can't wait for more!
I super mi je to što su mi sada neki likovi puno draži, npr. Tuxedo mask! On mi je u orginalu odbojan po pitanju karaktera PUNO! Nikada mi nije sjeo, a u ovoj new verziji je full simpatičan i drag, so not bad at all!
Čak mi je i Marsova ratnica simpa, a ni nju u orginalu ne volim baš!
Sviđa mi se ta razlika i jako je zanimljivo sve to gledati sa druge perspektive!

Naravno, orginal će uvijek biti orginal, i taj precious dio mog života nitko i ništa ne može zamijeniti, ali velim, lijepo je i ovo, and I am loving it, a lot!
Baš mi je drago da su se odlučili za ovo! So nice of them, and good for me! cerek

P.s. new glazba u new animeu je amaaaazing! Slušam stalno! mouthwash
P.p.s. presuper mi je to što je za Usagi isti glasovni glumac kao i u prijašnjem animeu! Sugoi desu! yes




Matta ne! wave


22:46 | Komentari 10 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.