četvrtak, 29.01.2015.

Beelzebub

S ozbirom da mi je danas rođendan, mislim da je totally a-must da napišem new postek and about something special to my heart! cerek

Nekako više imam običaj pisati u postu o dva animea, but this (kao i prošli anime post) will be one-anime-only post for a reason!
Nekako mislim da ovaj anime zaslužuje pozornost za sebe i jako mi je poseban i mislim da je krajnje vrijeme da pišem o njemu! yes


Anime o kojem ću vam nešto reći zove se Beelzebub zubo
Taj anime je toliko poseban i savršen da će mi biti zbilja teško opisati to samo tako, but I will give my best!
Beelzebub anime sadrži sve! Nema manu! Jednostavno je savršen!
Mislim da me niti jedan anime nije toliko nasmijao kao ovaj! Sigurna sam!
Svaka epizoda zove na još! Svaka! Meni je pretužno što anime ima samo 60 epizoda! Mislim da bi ga trebali snimati vječno! yes
Takav humor nećete naći nigdje! I mean it!
Sama priča je toliko orginalna i unique - svatko bi trebao pogledati ovaj anime barem jednom! yes

I mislim da ne postoji ništa slađe od Baby Beel-a! Ništa! Little demon-king-to-be koji dođe na zemlju i promjeni život nekolicine - sama ta priča je predobra!



Nedavno sam baš pogledala anime ponovno i to je jednostavno life-experience! Onaj tko je stvarao Beelzebub mora da je svjestan koliko je to special! Mora! cerek
Anime ima divnih 60 epizoda koje MORATE pogledati!
If you love anime, it is a must! yes
Ima i jedna OVA epizoda that is also very adorable! cerek




Enjoy watching,
matta ne!
wave


20:16 | Komentari 13 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.