utorak, 25.08.2015.

Kuroko no Basuke

Ne volim kada ne pišem postove, ali nažalost kada mojo nestane na neko vrijeme, radije ne pišem nego da pišem preko ku**ca nono

Aaaaali došlo je vrijeme za new post, of course, i ovaj post ću tako sa guštom napisati! yes
Želim pisati o ovom animeu od kada sam ga počela gledati, ali tek je ljetos završen, pa je sada idealno vrijeme da nabacim onaj svoj kya-kya-fangirl-obsessed post zubo

Anime o kojem mooooram pisati zove se Kuroko no Basuke thumbup
Taj anime je savšen! Anime o košarci prepun humora i toliko predobrih tekmi da nemreš prestati gledati dok sve ne odgledaš! yes
Ja sam se zaljubila u taj anime dok sam prvi put išla gledati (tada su već prve dve sezone bile vani) i nisam prestala dok nisam odgledala obje sezone in one breath! cerek To je onaj trenutak kada vam se desi big love i to je to!
Neki animei u životu su me promjenili, i ovaj je jedan od njih :)
Utječe pozitivno na mene i daje mi energiju kada mi treba!
I just love love love this anime!
Svaka epizoda je tako posebna! Svaka košarkaška utakmica je prepuna emocija, dobre igre i... ma svega! yes
Anime ima 75 epizoda (podjeljenih u 3 sezone) i mogla bih reći da je to jedan od boljih animea in general! Stvarno se isplati gledati!
Once you go there, there is no return wink
Preporučam! You will love it! cerek






Enjoy the day!
Matta ne! mah


13:08 | Komentari 20 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.